Colofon

Dienstverlening

Wij hebben 6 vuistregels voor onze dienstverlening:

  • Een inwoner of ondernemer wordt altijd verder geholpen met zijn (aan)vraag.
  • Onze dienstverlening is inclusief en toegankelijk voor iedereen en als gemeente hebben wij de taak om eventuele drempels weg te nemen.
  • Onze digitale en fysieke zorgplicht kennen dezelfde kwaliteit van ondersteuning.
  • Ondersteuning hoeft niet altijd van de gemeente zelf te komen.
  • De gemeente én de inwoner of ondernemer hebben een eigen verantwoordelijkheid in de communicatie en interactie.
  • Ons algemene dienstverleningsaanbod past niet altijd op de vraag, daarom leveren wij een passende oplossing als dat nodig is.

Deze regels gelden voor al onze kanalen. 

Redactie

Hebt u vragen over deze website? Stuur een bericht via ons contactformulierexterne-link-icoon.

Huisstijl & logo

U kunt het logo aanvragenexterne-link-icoon bij de afdeling Vormgeving van de gemeente Groningen.

De huisstijl van de gemeente Groningen geldt voor al onze communicatiemiddelen.

Techniek

De gemeente Groningen is lid van de coöperatieve vereniging Dimpactexterne-link-icoon en gebruikt voor deze website het contentmanagementsysteem Open Online van Dimpact.

Copyright

Gemeente Groningen © 2024

U mag geen (delen van de) inhoud van deze website overnemen of publiceren zonder toestemming vooraf van de gemeente Groningen.